• blijfovereind

Steun Stichting Blijfovereind!

Omdat we nog steeds nodig zijn en wij graag de gratis gesprekken blijven aanbieden via onze website, kan je onze stichting ondersteunen met een vrijwillige donatie. Zo draag je bij aan de missie van Blijfovereind om coaching toegankelijk te maken voor iedereen, als ondersteuning om veerkrachtig te zijn. Juist nu.

Alle kleine en grote beetjes helpen. Alvast heel veel dank! Doneren kan via WhyDonate.

Blijfovereind is een onafhankelijk platform voor het boeken van gratis coachgesprekken. Opgericht aan het begin van de coronacrisis door een groep van professionele coaches met de wens om te helpen. Alle betrokkenen zetten zich sinds begin april 2020 belangeloos in. Maar er zijn ook kosten om Blijfovereind te laten functioneren. Deze zijn tot nu toe betaald door bijdragen van de coaches en een aantal donaties.

De visie van Blijfovereind is dat wij geloven in een samenleving waarin hulp toegankelijk is voor iedereen. Wij vinden dat niemand er alleen voor hoeft te staan en dat kwetsbaarheid gedeeld kan worden. Door te praten met een coach kan je verder met een hernieuwd inzicht.

1 keer bekeken0 reacties